Popularne posty

niedziela, 12 lutego 2012

Loretto


    Zabiorę was w podróż po słonecznej Italii,którą poznałam podczas 7 lat pobytu.
Kraju bardzo pogodnych ludzi, pięknych zabytków,słonecznych dni i miejsc mało znanych , które warto odwiedzić.
Oczywiście nie  sposób opowiedzieć wszystkiego od razu.
Powyżej kilka fotek na dobry początek ,z pięknego Loretto,miasteczka mało znanego chociaż leżącego nie daleko morza na trasie ,,Autostrady słońca,,.Warto się  tu zatrzymać choćby na chwilę by podziwiać uroki wspaniałego klasztoru z wykonanym w białym marmurze domku Matki Bożej ,a także zawsze obecnego rysownika ,który tworzy niepowtarzalne obrazy na placu przed Katedrą.



Istnieje tam również ciągle uzupełniane muzeum szopek ruchomych czynne cały rok(wstęp wolny, a dajemy tylko ,,co łaska,, na utrzymanie muzeum)
   


1 komentarz:

  1. Fajnie fajnie powodzenia, niech się blog rozkręca. Hmm normalnie pewnie bym czegoś takiego nie poszukiwał ale zaglądnąłeś na mojego blipa. Jesli chodzi o Italię to hmm byłem już pare dobrych lat temu i było co oglądać. Wtedy widziałem i Florencje i Wenecję i Rzym i San Marino więc wcale się nie dziwię Twojej pasji.

    Jeszcze raz powodzenia I zapraszam również na mój blog www.lotnadwiejska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń